Last minute stress - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lotte Hoekstra - WaarBenJij.nu Last minute stress - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lotte Hoekstra - WaarBenJij.nu

Last minute stress

Door: Lot

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 Juli 2009 | Nederland, Zoetermeer

Nou, voor mijn gevoel zit mijn eerste reisdag er al weer op terwijl ik morgen pas vertrek ;) Allemaal laatste moment stress en mijn volle backpack nog voller willen stoppen! Maar gelukkig is er dan altijd mam nog die met de wijze woorden 'dat kan je nooit dragen Lot' komt!

Nou daar ga ik dan, morgen om 14.15 vlieg ik samen met Wietske, Manon, Jan Jasper en Koen richting Accra. Samen met deze 4 ga ik ook het projectje doen van Tamale, dus jullue zullen vaker van ze horen. Ik hoop dat jullie net zo benieuwd zijn als ik!

In ieder geval alvast bedankt voor alle lieve sms-jes en belletjes, en ik ga jullie missen! Maar stiekem toch ook genieten en nieuwe mensen leren kennen!

x

  • 12 Juli 2009 - 16:19

    Anne:

    Hee Lotte! Heel erg veel plezier in Ghana! Geniet ervan! xxx

  • 12 Juli 2009 - 16:37

    Jolijn:

    Lot! Zet 'm op!!!
    Whoeh! Geniet ervan en doe je best!!

    YOU CAN DO IT! :)

    Liefs xxx Jolijn

  • 12 Juli 2009 - 17:30

    Ome Jeroen:

    Hoi Lotje,
    Heel veel plezier daar in Afrika!!!
    Gaat allemaal goed komen,kom alleen niet thuis met een Kees de Ghanees!!
    XXX van je oompie

  • 12 Juli 2009 - 17:55

    Lies:

    Ik ben het eens met Jeroen. Maar heeel veel plezier en niet verdwalen daaro. (maar jij bent mij niet :P) Papa zegt kom ook niet thuis met Trees de Ghanees XD

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Juli 2009 - 19:34

    Eva:

    Have fun! Neem een lekkere Sjon mee naar huis;) Kus!

  • 12 Juli 2009 - 20:49

    Lot, Die Andere:

    Lot, jij kan helemaal niet stiekem genieten van nieuwe mensen ontmoeten, alsof jij überhaupt genieten al stiekem kan doen ;)

    Heel veel plezier, en een dikke zoen

  • 13 Juli 2009 - 09:03

    Jolene:

    Heey Lot,

    Heel veel succes en plezier!! Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar de verhalen!

    Liefs, Jolene

  • 13 Juli 2009 - 18:33

    Lilo:

    Hey lieve Lot!

    Onwijs veel plezier in Ghana!! Go for it! Heel veel plezier en niet vergeten: heel veel verhalen ajb! Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad!

    Kus!

  • 13 Juli 2009 - 21:35

    Judith:

    Hee Lot!

    Heel veel succes & plezier in Ghana. Ben benieuwd naar je eerste ervaringen en foto's!!

    Liefs xx

  • 15 Juli 2009 - 10:17

    Manon:

    Lotje!

    Je staat in het streekblad joh!
    Heel veel plezier in Ghana, en ik hoop op veel leuke verhaaltjes!!!

    Knuff

  • 17 Juli 2009 - 12:35

    Brie:

    Lieve lot! Hoe issie daarr????!!!! Wat zijn je indrukken? Wat heb je al gedaan? Hoe woon/leef/praat/communiceer/reis je? Ben zooo benieuwd! Geniet er maar lekker van en je moet zkeer veel nieuwe mensen ontmoeten, maar daar ben jij goed in dus komt goed;)
    KUS!!

  • 17 Juli 2009 - 13:23

    Nienke:

    IK WIL MEER INFORMATIE! :)

  • 19 Juli 2009 - 11:15

    Simone En Gerard:

    ha meis,
    wat klinkt het allemaal positief en avontuurlijk.
    je schrijft leuk, met veel gevoel voor humor.
    wat ben jij een stoer wijf zeg!
    we wachten met spanning op je volgende reisverslag.
    gerard en ik hebben een reisdagboek bij gehouden over onze vakantie naar duitsland. maar daar zal ik JOU niet mee vervelen, hahaha
    liefs van je oom en tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Bam, ga ik weer!

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 14476

Voorgaande reizen:

03 November 2011 - 24 Januari 2012

Peru

03 Juli 2010 - 25 Juli 2010

Oeganda met SOL

13 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Un petit mot de charlotte

Landen bezocht: