Veilig en wel aan - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Lotte Hoekstra - WaarBenJij.nu Veilig en wel aan - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Lotte Hoekstra - WaarBenJij.nu

Veilig en wel aan

Door: Lot

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 November 2011 | Peru, Cuzco

Dag lieve allemaal,

Ik wilde jullie laten weten dat ik goed ben aangekomen! Zit nu heerlijk in t peruaanse zonnetje via WiFi dit berichtje te tikken :)

Zoals jullie hieruit denk ik wel kunnen opmaken zit ik bij een zeer welgestelde familie, met een eigen kamertje en warm water in de douche!

Ik vertrek dalijk richting city centre, en krijg een tour langs de talenschool en cuzco-hotspots. Maar eerst ff boekje lezen in het (ja ik wrijf het er even in) ZONNETJE!

X!

PS. sorry voor meer spelfouten dan normaal, maar type dit op mijn telefoon. X

  • 05 November 2011 - 15:15

    Nancy:

    Lotje dat klinkt heerlijk,chillen in het zonnetje!! Veel plezier in de hotspots van Cuzco:) xxxxx

  • 05 November 2011 - 15:40

    Eef:

    klinkt heerlijk Lottie!!

    geniet van de zon! en geniet ook van de rondleiding etc..ofwel: GENIET! (van alles) hihihi..

    KUSSIE!

  • 05 November 2011 - 16:06

    Eline Hoekstra:

    Jaloeeeers! geen zon te vinden hoor hier in zoetermeer!
    Maar geniet ervan, je hebt het verdiend!
    xxx

  • 05 November 2011 - 16:42

    Vader:

    Hoi Lot, wat zijn wij blij dat je er lekker bij zit. Wij gaan nu met Ellen en Peter uit eten.

    Geniet van de dag. Mañana komen de plichten.
    Kus van je vader en Moeder en Eline.

  • 05 November 2011 - 20:45

    Julie:

    Klinkt lekker lot!

  • 05 November 2011 - 22:36

    Lisanne:

    Kan je al Spaans?

    Veel plezier daar! (zitten we in dezelfde tijdzone?) xxx

  • 06 November 2011 - 20:10

    Anne Marthe:

    Dat klinkt heerlijk Lot! Is het ook een beetje warm daar? Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen daar! Hoe is de talenschool, en de hotspots ;)? Geniet ervan daar! xxx

  • 07 November 2011 - 09:40

    Alana:

    Heerlijk Lot! Ik hoop dat je al een beetje aan de hoogte gewend bent :). xx

  • 07 November 2011 - 23:18

    Tabitha:

    Heeee lieve Lot!

    Wat goed dat je velig bent aangekomen! Ik kon niet eerder reageren, want ik ben net terug van een heerlijk weekendje Londen. Hopelijk vermaak je je goed daarzo! Heb je het Spaans al onder de knie? Vernam op facebook iets over hoogteziekte? Hopelijk houd het niet te lang aan!

    Geniet daar maar lekker lieverd!
    xxxx Tabitha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Bam, ga ik weer!

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 14474

Voorgaande reizen:

03 November 2011 - 24 Januari 2012

Peru

03 Juli 2010 - 25 Juli 2010

Oeganda met SOL

13 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Un petit mot de charlotte

Landen bezocht: